پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3467
-
الف
+

جشنواره ملی فیلم دانشجویی آغاز به کار کرد

جشنواره ملی فیلم دانشجویی عصر امروز، هفتمین دوره خود را آغاز می‌کند.

جشنواره ملی فیلم دانشجویی عصر امروز، هفتمین دوره خود را آغاز می‌کند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی این رویداد هنری، هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی امروز هفتم اسفند در بخش‌های مختلف و در سیستان و بلوچستان آغاز به کار می کند.

در مدت ۳ روز نمایش آثار در این جشنواره مجموعا ۵۹ فیلم به نمایش در خواهد آمد که فرهاد اصلانی، احمد الستی، مهدی قربان پور، مازیار مشتاق گوهری و امیر توده روستا داوری آثار را به عهده دارند. این تعداد آثار از میان ۳۵۷ اثر که در بخش های مختلف از جمله فیلم های کوتاه داستانی، مستند کوتاه و بلند، انیمیشن و فیلمنامه به دبیرخانه جشنواره رسیده بود توسط هیات انتخاب متشکل از مسعود سفلایی، محمدکیا سالار، مهدی نجارپیشه، جواد سلمان نژاد و مهدی رخشانی انتخاب شده است.

همچنین تندیس هفتمین جشنواره سراسری فیلم دانشجویی با حضور بلاغت معاون فرهنگی و اجتماعی، وحیدیان مدیر فرهنگی و سایر مسئولین کمیته های جشنواره در محل خانه فرهنگ دانشگاه سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی توسط دانشگاه سیستان و بلوچستان با همکاری اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد مبارزه با مواد مخدر تا دهم اسفند در زاهدان  برگزار می شود.

ه خ/ ص گ

 

نظر شما
ارسال نظر